woensdag 7 oktober 2009

Hans rekent af

Maak een ladder van hout, nieteen gewone standaard ladder. Nee, dames en heren hij moet ook nog kunstzinnig zijn. (zucht) En dat is nog nieteens het leukste, je mag 1600 cm² gebruiken. Dat komt er op neer dat je een balk hout mage gebruiken of een plank. Niets meer, wel minder... Nouja minder de hoogte moet 1 meter zijn, echt niets meer en al helemaal niets minder. (nog grotere zucht)
Afgelopen vrijdag moest je wat krabbeltjes en schetsjes maken van je ladder. Uiteindelijk komt Hans (leraarding) dan misschien een keertje kijken, mits je een half uurtje met je vingertje in de lucht zwabbert. Juist. Daar had ik dus even niet zoveel trek in. Dan maar volgende week dacht ik. De ladder moest namelijk over twee weken af zijn. Ook dat had ik gedacht. Er werd wel verteld, de afgelopen les, dat je de ladder over twee weken af moest zijn, maar niet hoe Hans rekent. In het kort: vorige week vrijdag en aankomende vrijdag, zou je zeggen dat dat een week is, zeven dagen. Dus dat ik die opdracht niet aanstaande vrijdag maar een week later moet in leveren. Mis. Aankomende vrijdag. (**scheld scheld scheld**) Jup, dat ga ik absoluut niet redden. Vrijwel niemand. Allereerst omdat je lang moest wachten voordat je ladder krabbels bekeken werden en ten tweede omdat je er wel heel erg weinig tijd voor krijgt op zown manier. Goed, om het even kort te houden. Ik heb geen idee hoe ik dit moet gaan flikken. Volges mij heb je nog wel tijd om aan je ladder te werken aankomende les, dus dan gaan we maar flink aan de slag.

Mits het gelukt is staat er binnenkort hier ergens een ladder van hout. (een lange laatste zucht)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten